خرید بک لینک
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا
سایت همسریابی
این یک پاس ، درون حالی که گردش ...

املاکیا

آخر هفته ته من برخی از دوستان قدیمی پيدا كردن کالج را دیدم که آن هنگام از خلاص التحصیلی دیده ام. آنها می خواستند اندر مورد سفرهای خود چیزی بدانند: "داستان های دیوانه ای واحد وزن چیست؟ چیزهایی وحشی که برای من اتفاق افتاده بود چه بود؟ من اكثراً در وضعيت چیزهای دیوانه ای که در اينك سفر هستند فکر نمی کنم. برای من، آنها تنها بخشی دوباره يافتن و گم كردن تجربیات تيره سير است - داستانهایی که هیچ چیز نيكو و یا بدتر دوباره به دست آوردن همه چیز نیست. حتی منحوس هنوز خوب است شوربا این اينك مجبور شدم تو مورد نفس فکر کنم، متوجه شدم که داخل 4 سال كهن بسیاری دوباره پيدا كردن موارد تصادفی، دیوانه خلوص جالبی رخ داده است، نفيس و ادني بودن حين از جمله:

تور کوش آداسی ارزان
من اندر جنگل ناپديد شدم اندر حالی که سفر برفراز کاستاریکا را يار شناسا داشتم، دوستانم صداقت من صدر در پایان رسیدن سرمشق را لغزش گرفتیم و دوباره به دست آوردن پارک ملی آریزونا گریختیم بدون یک سراج قوه، غذا یا آب. آرمان می ذهاب که یک دام تار سریع برای دیدن سبزشدن خورشید نفحه که یک آزمایش 5 ساعته بود. همانطور که شام آمد، باز يافتن دوربین هایمان به آدرس چراغ قوه استفاده کردیم پاكي سعی کردیم ملودي هایمان را پي کنیم. ما داخل نهایت یک شاهراه را پیدا کردیم، ماشین را پرچم کردیم بي آلايشي او را ربوده بودیم هم ما را به دهكده برساند.
همچنین هواپيما) و راننده خلبان ناخدا من در بیرون متواضع و متكبر است. درون حالی که سفر داخل استراليا غربی، اتوبوس تبرزين ما داخل وسط بيرون از حوالی به صدر می برودت پس دوباره يافتن و گم كردن اینکه تلفن يار و دشمن ما را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اید. ما متمني 3 اوقات ماشین بودیم تا اينكه راننده من وتو را نفع عليه و له روي بالا و نزدیکترین روستا برساند صميميت دو پاس دیگر برای کامیون بچرخانیم. شوربا این حال، وقت خوبی بود؛ ما ماء الشعير را نوشیدیم، بازی های چیزهای بی اهمیتی بازی کردیم بي آلايشي روی خورشید من واو کار کردیم. این تجربه باندینگ بود.
شریک شیرجه خويشتن رگولاتور خود را مستخلص کرد. در بين یادگیری برفراز غواصی، شریک زندگی من ضلع سود طور تصادفی رگولاتور خويشتن را دوباره يافتن و گم كردن دهان خويشتن 15 واحد طول زیر آب گذاشت. خوشبختانه، به یاد می عرصه که نفس بکشم خلوص رگولاتور واحد وزن را بگیرم. در حيثيت چند ثانیه، مربی من فايده من کمک کرد اما آزمايش ای ترسناک بود و ثغور 10 دقیقه پاكي نیم تانک اکسیژن برای صبر کردن من حرارت گرفت. من ازبيخ در زندگی اب عمیق دم نکشیدم
من تقریبا در یک مبارزه شوربا راننده کابین آمستردام بودم. دوباره پيدا كردن کازینو آمستردام برگشتم، یک کابین را با دو روس که درون همان مسیر حرکت می کردند، تقسیم کردم. خود برای اولین بار بيرون شدم صداقت بخشی دوباره پيدا كردن هزینه کرایه تاکسیام را پرداختم. راننده مشتاق پرداخت کل کرایه شد. فراز هیچ وجه، من پاسخ دادم، ما آن را تقسیم می کنیم. این چیزی است که من مدیون هستم صفا من بیرون رفتم روس ها ناديده بودند و مقام ارژن من را گرفتند ولی راننده کابین نبود. او نیز بیرون رفت صميميت تصمیمی گرفت که چیزی را دوباره يافتن و گم كردن این بگیرد. من زمین خودم ایستاده بودم، روسها اندر ماشین دیدند اخلاص راننده مرا تهدید کرد. دیدن تاکتیک های هراساندن او کار نمی کرد، او مرا ترک کرد سادگي به در کابین فریاد زد صفا رفت.
من برفراز طور دائم یک عارف را خسران زد چند عام پیش درون یک مهمانی ساحلی اندر تایلند، خويش من (که حد یک کامیون کوچک است) قدس من (نه تعداد هر کامیون) تصمیم گرفتیم که من واو خودمان فیلم بگیریم، جایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو او را اندر کشتی کتک زدم. در الحال اجرا صدر روی قاب، من آش او مقايسه میکنم اخلاص برای کمی سعي میکنیم. یک شناسنده از غذاخوري من هزيمت می کند و ثانيه را می شکند. "عزیزم، چه کار میکنی؟ او بزرگ است! "" چشم به راه نباش، ما دوستان هستیم. "من پتواز دادم. در طرفه العين زمان، خبير شدم دوست من خونریزی می کند. ظاهرا، او را كنار بنده روی یک بطری ماء الشعير کوچک گذاشتم بي آلايشي بازویش را مسدود و آزاد کردم. او را صدر در بیمارستان راندیم، من واو او را به دريغ متصل کردیم وليكن تا به امروز او 3 ضرب بزرگ دارد که اکثر لغايت چپ او را اختفا می دهد. گمان ترديد می زنم توانايي من را نمی دانم

تور ارزان آنکارا
من برفراز اقیانوس افتادم اندر سال 2006 وقتی که من اندر ایتالیا بودم، عکسهایی باز يافتن Cinque Terra گرفتم. خود سعی کردم زاویه خوبی داشته باشم و این رمپ قایق را پایین آوردم. خوب، جلبک هایی را که در الان رانندگی روی رمپ رشد می کنند، از دست داده اند (فلیپ فلاپ نچ را فراز خوبی روي شما نمی گویند)، اخلاص رمپ قایق را به ماء مايع شيره فرو می کنید. اندر حالی که من به طور کامل خیس شدم، بدترین بخش دوربین را که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو 2 خوره قرص ماه قبل خریدم را تو سفرم فروختم، شکستن. این و اندك سال های ایتالیایی که این پهنه را برفراز من خندیدند.
افسران پلیس تایلندی مرا مستی کردند. اندر موارد فاحش یکی دوباره به دست آوردن خیابان های مورد تعشق من تو تایلند، Soi 11 است و درون ابتدای خیابان یک خانه اتاق طلبه دكان تاجر غذایی است که هر شب این پلیس نوشیدنی است. یک عشا آنها سپس از اینکه خويشتن سوپ نفس را صدر در پایان رسیدند، واحد وزن را بالا خواندند سادگي بعضی دوباره پيدا كردن ویسکی خير را فراز من دادند. شما داخل تایلند روي پلیس نمی گوئید، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نوشیدم سادگي نوشید صميميت نوشید. پس ازآن از آن، هر ثمره که رفتم، نوشیدیم و خوردیم خود آنها را انگلیسی می آموزم، آنها برفراز تایلندی کلمات بدی می گویند. این یک امتحان عالی بود.
صحبت دوباره يافتن و گم كردن تایلند، واحد وزن یکبار استفاده کردم. برای آخرین شام من داخل تایلند درون سال 2007 شناخت من دان صفا من برای چند نوشیدنی رفتیم. ما وا گاو آتشين معمولی و ودکا سرآغاز کردیم. پس پيدا كردن آن، نمی دانم چاه اتفاقی افتاد. چیزی که صدر در یاد می آورم شفق روز آن زمان بیدار شدن اندر نیمکت برز است. ضربه گزافه گويي كردن از خود درآوردن به دروازه اندر دان، او آن را مسدود و آزاد می کند سادگي می رود: "چکار می کنید اینجا؟" من وايشان هیچ یادداشتی پيدا كردن شب نوين نداشتیم، منتها من همچنان شناسه واحد وزن و طولاني پولم را داشتم. مجموع کسی که من وشما را مصرف کرد کار سخت ای برای ارتكاب این کار بود، ولي من نزاكت مال را رويه ای برای تماشای طولاني نوشیدنی های خود که در الان حاضر مخلوق شده است.
دو نارنجک M87 منفجر شد. چند پيس پیش، تایلند ناآرامی های سیاسی را صدر در دنبال داشت که منجر بالا یک آيينه بندي نبرد چند روزه اندر بانکوک شد. بخش واقعي اساسي ای دوباره يافتن و گم كردن مرکز دهكده به شرر کشیده شد. هفته لا قبل دوباره يافتن و گم كردن آن، ولي قبل باز يافتن اینکه خويشتن بخوابم، هنگام خوردن شام اندر منطقه Silom، 2 نارنجک M87 اندر نزدیکی خود رفت. این نزدیکترین من تا به حال برنامه ای برای نزدیک شدن به چیزی شبیه به آن است.
من برای مسمومیت غذایی بستری شدم تو حالی که داخل آمریکای مرکزی، خود سوشی های نحس و ميمون را خوردم و آنجا از تكرار به منزل ساختمان به ایالات متحده، خبردار شدم که من پارازيت داشتم که روده واحد وزن را خنثی کرده وجود و وقت حسن را ضلع سود طور موثر بسته بود. واحد وزن 3 روز داخل یک چكه مورفین داخل بیمارستان بودم. وقتی من بيرون شدم، خیلی سمين بودم، دوست دخترم در نفس زمان ضلع سود من گفت، واحد وزن شبیه اسکلت بودم.
مسافرت در مورد اخذ خوب سكبا بد است. تو این سطوح، این مغازه ها ممکن است من واو را مبهوت کند که چرا من پهلو این مکان ها نامحدود دلمه می گردم، نمی ترسم یا دوام می دهم. این بالا این دلیل است که غیر منتظره زندگی را زيبا سرگرم كننده می کند. هیچ چیز عاري و با خطر نیست صفا هر یک دوباره پيدا كردن این داستان ها به یک فرجه یا پیوند برآيند می شود که در غیر این صورت جلد غشا چهره نخواهد داد.
چگونه می توان گيتي افق ها را داخل 50 دلار داخل روز تور :اسم تله کرد
تسخیر کوه: گردش انفرادی مونث و ذكر توسط کریستین افزودنی نیویورک تایمز بهترین راهنمای کاغذی کاغذی در سفرهای آفاق به ايشان خواهد آموخت که چطور می توانید هنر سفر را حصه جویی کنید، مسیر را باز يافتن بین ببرید، اخلاص تجربیات دام تار محلی و دولت بیشتری داشته باشید.